Velkommen

til Bippers nyhetsblogg. Ikke glem å melde deg på nyhetsbrevet vårt for å bli holdt oppdatert :-)

Nyhetsbrev

Møt oss på Facebook

BipperSilje på Twitter

Follow BipperSilje on Twitter
tirsdag 1. mars 2011
Bare 5 dager igjen....

Hvem skulle trodd at Siljes fjerde baby skulle få så mye oppmerksomhet både nasjonalt og internasjonalt som den har? For det er ikke til å komme fra at "lille Bipper" begeistrer både foreldre, organisasjoner og bedrifter overalt hvor vi kommer. Flere priser står allerede på hyllen på Bipper HQ, og igjen er Silje finalist  i en prestisjefull kåring. Denne gangen er det "Årets Gründerkvinne 2011" som skal kåres,  og premien er ikke mindre enn 1 million kroner!! Konkurransen arrangeres av Innovasjon Norge og Kvinnovasjon.


Silje tripper spent rundt på kontoret om dagen, og teller dager til selveste Kvinnedagen, da vinneren skal kåres.
"1 million kroner er masse penger for lille Bipper, og vi vet akkurat hva vi skal bruke pengene på; Videreutvikle Bipper så klart!" sier en tydelig engasjert Silje da vi spør om hva pengene skal brukes til.
"Bare å bli nominert til årets gründerkvinne er en stor annerkjennelse for meg, så det er jeg veldig stolt av. Jeg så virkelig ikke dette for meg da jeg startet opp for fire år siden."


Pengene skal gå til å videreutvikle Bipper sier du, så hva kan vente oss av nye "tilskudd" i Bipper familien i løpet av året?
"Vi gjør det vi kan for å følge med i utviklingen i bransjen, og ser på hva forbrukerne vil ha. Vi har sett en tydelig utvikling på applikasjonssiden den siste tiden, så da må vi jo selvsagt følge med. Så det første dere kan regne med å se i løpet av året, er en splitter ny Bipper App for Android telefoner. Vi kommer også til å lansere en helt ny tjeneste etterhvert, men dette skal jeg fortelle mer om senere. Så her er det bare å følge med. Vi gleder oss veldig." sier en tydelig stolt Silje.
Kandidtene fikk kun 15 min. hver til å overbevise juryen.
8. mars kåres vinneren
.

Klikk her får å lese et intervju gjort av Hegnar Kvinner i annledning nominasjonen.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails